Opleiding | Start | Einde |
---|
Vier op een rij - Filosofen aan het woord | 12-10-2020 (19:00) | 25-01-2021 (22:00) |
Kritische beoordeling van de jaarrekening (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 26-01-2021 (18:30) | 26-01-2021 (21:30) |
Kritische beoordeling van de jaarrekening (LIVESTREAM) | 26-01-2021 (18:30) | 26-01-2021 (21:30) |
Dag van de graduaats- en bachelorproeven | 27-01-2021 (12:00) | 27-01-2021 (14:00) |
Workshop: interactieve sessie-praktische demo van Billtobox en Caseware (LIVESTREAM) | 27-01-2021 (18:30) | 27-01-2021 (21:30) |
Vastgoedfiscaliteit en de vennootschap: FAQ (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 02-02-2021 (18:30) | 02-02-2021 (21:30) |
Vastgoedfiscaliteit en de vennootschap: FAQ (LIVESTREAM) | 02-02-2021 (18:30) | 02-02-2021 (21:30) |
Fiscale aspecten met betrekking tot structurering van vastgoed: aandachtspunten in de registratiebelasting en inkomstenbelastingen (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 03-02-2021 (18:30) | 03-02-2021 (21:30) |
Fiscale aspecten met betrekking tot structurering van vastgoed: aandachtspunten in de registratiebelasting en inkomstenbelastingen (LIVESTREAM) | 03-02-2021 (18:30) | 03-02-2021 (21:30) |
Samen op weg naar meer werkgeluk | 05-02-2021 (10:00) | 05-02-2021 (12:00) |
Richtinggevend coachen | 09-02-2021 (09:00) | 09-02-2021 (16:00) |
De aangepaste anti-witwasregels voor beoefenaars van economische beroepen (LIVESTREAM) | 09-02-2021 (18:30) | 09-02-2021 (21:30) |
De aangepaste anti-witwasregels voor beoefenaars van economische beroepen (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 09-02-2021 (18:30) | 09-02-2021 (21:30) |
Kick-off mentoropleiding werkplekcoaches | 09-02-2021 (19:00) | 11-02-2021 (21:00) |
Omzetting van vennootschapsvorm: wat zijn de aandachtspunten en mogelijkheden? (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 10-02-2021 (18:30) | 10-02-2021 (21:30) |
Omzetting van vennootschapsvorm: wat zijn de aandachtspunten en mogelijkheden? (LIVESTREAM) | 10-02-2021 (18:30) | 10-02-2021 (21:30) |
Mentoropleiding werkplekcoaches - algemene inschrijving | 15-02-2021 (09:00) | 15-02-2021 (18:00) |
Samenwerking met het werkveld | 16-02-2021 (09:00) | 16-02-2021 (16:00) |
Spike Prime, stemmig werken | 16-02-2021 (13:15) | 16-02-2021 (16:30) |
Overheidsopdrachten | 18-02-2021 (08:30) | 18-02-2021 (16:30) |
Verbindend communiceren | 22-02-2021 (13:00) | 22-02-2021 (16:30) |
WEDO 2.0, stemmig werken | 23-02-2021 (13:15) | 23-02-2021 (16:30) |
Lees-kracht: met prentenboeken in de diepte | 26-02-2021 (09:30) | 26-02-2021 (11:30) |
Mobilieit & verlonen | 26-02-2021 (10:00) | 26-02-2021 (12:00) |
LEGO education, net even anders coderen | 27-02-2021 (08:45) | 27-02-2021 (12:00) |
15 tips om uw successieplanning te optimaliseren (LIVESTREAM) | 02-03-2021 (18:30) | 02-03-2021 (21:30) |
15 tips om uw successieplanning te optimaliseren (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 02-03-2021 (18:30) | 02-03-2021 (21:30) |
Integrale kwaliteitszorg, management van verbetering en ontwikkeling van diensten | 04-03-2021 (08:30) | 04-03-2021 (12:00) |
Financieel beleid, monitoring en bijsturing | 04-03-2021 (13:00) | 18-03-2021 (16:30) |
PRAKTISCHE ACTUA SESSIE (ON CAMPUS) | 04-03-2021 (18:30) | 04-03-2021 (21:30) |
Onderwijsinnovatiepilot: E-learning toepassen in je eigen onderwijspraktijk | 09-03-2021 (12:30) | 09-03-2021 (13:30) |
Insolventierecht voor boekhouders en accountants: een stand van zaken anno 2020 (ON CAMPUS) GEANNULEERD | 09-03-2021 (18:30) | 09-03-2021 (21:30) |
Insolventierecht voor boekhouders en accountants: een stand van zaken anno 2020 (LIVESTREAM) | 09-03-2021 (18:30) | 09-03-2021 (21:30) |
Mentoropleiding werkplekcoaches - Live sessie 1 | Feedback geven | 09-03-2021 (19:00) | 11-03-2021 (20:30) |
Ontmoetingsmoment met studiekeuzebegeleiders: Studiekeuzebegeleiding van de 2e naar de 3e graad | 10-03-2021 (09:30) | 10-03-2021 (12:00) |
Motiverend lesgeven en evalueren | 10-03-2021 (13:30) | 10-03-2021 (16:30) |
Vloggers en het godsdienstonderwijs | 10-03-2021 (13:30) | 10-03-2021 (15:00) |
Computationeel denken met Scratch! | 10-03-2021 (13:30) | 10-03-2021 (16:30) |
Workshop 3 (ON CAMPUS) | 10-03-2021 (18:30) | 10-03-2021 (21:30) |
Leerlingenbemiddeling: Hoe jongeren zelf conflicten helpen oplossen | 15-03-2021 (13:30) | 15-03-2021 (16:30) |
Organisatiebeheersing | 18-03-2021 (08:30) | 18-03-2021 (12:00) |
Psychiatrische ziektebeelden en hoe omgaan met psychiatrische patiënten? | 18-03-2021 (10:00) | 18-03-2021 (16:00) |
Onboarding traject: welkom in je 2de thuis! | 19-03-2021 (10:00) | 19-03-2021 (12:00) |
Een beeldend rijk basismilieu creëren | 19-03-2021 (13:30) | 19-03-2021 (16:30) |
Efficiënt vergaderen | 24-03-2021 (09:00) | 24-03-2021 (12:30) |
Verbindend Communiceren | 24-03-2021 (13:00) | 24-03-2021 (15:15) |
European Trauma Course | 25-03-2021 (08:00) | 27-03-2021 (18:30) |
Muzisch aan de slag met de gouden poëziemedaille: een vertaalslag naar de klaspraktijk | 31-03-2021 (09:00) | 31-03-2021 (12:00) |
De kracht van coöperatief leren binnen levensbeschouwelijke vakken | 01-04-2021 (09:00) | 01-04-2021 (13:00) |
WEDO 2.0, stemmig werken | 20-04-2021 (13:15) | 20-04-2021 (16:30) |
Mentoropleiding werkplekcoaches - Live sessie 2 | Co-creatie | 20-04-2021 (19:00) | 22-04-2021 (20:00) |
Anderstalige Nieuwkomers in een reguliere klas | 21-04-2021 (09:30) | 21-04-2021 (11:30) |
Werknemers en hun vraag naar opleidingen: Hoe pak je dit aan? | 23-04-2021 (10:00) | 23-04-2021 (12:00) |
Energize yourself | 26-04-2021 (13:00) | 26-04-2021 (16:30) |
“Ik kan wèl lezen”, lees – en schrijfmoeilijkheden aanpakken ‘binnen’ de basiszorg op de klasvloer | 28-04-2021 (09:00) | 28-04-2021 (12:00) |
Mentoropleiding werkplekcoaches - Live sessie 3 | Terugkoppeling | 04-05-2021 (19:00) | 06-05-2021 (20:00) |
Spike Prime, stemmig werken | 08-05-2021 (08:45) | 08-05-2021 (12:00) |
Mentoren- en directiedag | 11-05-2021 (08:30) | 11-05-2021 (12:30) |
Start to stem met LEGO Education in de kleuterklas | 11-05-2021 (13:15) | 11-05-2021 (16:30) |
Computationeel werken met LEGO | 18-05-2021 (13:15) | 18-05-2021 (16:30) |
Van educatief stripverhaal tot interactieve lesbundel | 19-05-2021 (13:30) | 19-05-2021 (15:00) |
Mindstorms EV3, stemmig werken | 25-05-2021 (13:15) | 25-05-2021 (16:30) |
LEGO education, net even anders coderen | 29-05-2021 (08:45) | 29-05-2021 (12:00) |
Elk kind een begrijpend lezer: wat vraagt dat? | 02-06-2021 (09:00) | 02-06-2021 (12:00) |
Dag van de bachelorproeven | 23-06-2021 (12:00) | 23-06-2021 (14:00) |